Friday, October 22, 2010

Buat Duit Dengan Tengok Iklan

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Kat sini aku nak ceritakan korang macamana aku dapat 1usd pertama melalui internet. Takde cerita gebang kat sini sebab buang masa aku je nak taip memanjang-manjang promote Program PTC ni.

Program PTC ni dah lama sebenarnya. Aku baru je join akhir bulan 6 tahun 2010. So, dah lebih kurang 3 bulan aku join benda alah ni dan hasilnya, aku dah dapat usd2.08 dari Program PTC Neobux! 

Nampak sikit sebab aku tak selalu klik pun. Kalau hari-hari klik, boleh dapat USD1.20 sebulan.

Yezza! Lepas ni, aku akan try banyak lagi Program PTC yang ada kat internet. Yang mane betul-betul bayar, aku akan kongsikan kat blog Program PTC ni.

Akhirnya ade jugak program yang tak menipu macam AWsurvey yang aku join start tahun 2006. Nak tahu lebih lanjut, check it out!
Hidup Program PTC! =)

Program PTC Yg Pertama Aku Join:


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...