Sunday, November 21, 2010

Bolehke PTC ni buat duit?

Terpulang kepada anda sendiri. Baca, lihat, nilai dan fikir sendiri. Manusia ni memang susah nak percaya sehinggalah merasa dapat usd pertama melalui internet ni. Saya sebenarnya berfikiran macam tu juga sampailah tibanya tarikh 22 Oktober 2010 dimana saya tak perasan pun dan sampai limit untuk cashout iaitu sebanyak usd2. So, saya try cashout ke akaun paypal dan NAH! Tengok la gambar bawah ni. Bukti saya dapat usd2.08 tak sampai 24jam saya cashout.






(Tunggu + Lihat) x  (Tunggu + Lihat) = usd0.00
(Join + Klik) x (Join + Klik) = usd2.08

 
Hek Eleh...Sikitnye~
 
Saya tahu itu yang korang akan kata. Tapi, lebih baik dari tak dapat apa-apa langsung kan? Tak payah susah-susah nak fikir nak buat ebook, kelas atau bukak gerai. Join je pastu klik sambil-sambil chatting, facebook atau blogging.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...